Atenció al Client
Si desitja més informació no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres i amb molt de gust atendrem la seva petició. Tenim tot tipus de serveis personalitzats.
Si desitja més informació no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres i amb molt de gust atendrem la seva petició. Tenim tot tipus de serveis personalitzats.
MOLTS PROFESSIONALS ES FAN ALGUNES DE LES SEGÜENTS PREGUNTES:
• El preu que estic pagant pel servei de neteja és correcte?
• Les hores i el personal que he contractat són les que necessito?
• El personal que tinc contractat ha realitzat la formació preventiva?-NJMH
• En el cas de tenir externalitzat el servei de neteja, estàn assegurades totes
les hores contractades?
• Tinc responsabilitats amb ells? Quines són?
• Quina documentació he de demanar a l'empresa de neteja que contracto?
• Tinc les fitxes tècniques i de seguretat dels productes que utilitzent a la empresa?
• Com afecten a les superfícies els productes de neteja?
• Ha valorat la despesa ocasionada a la seva empresa per la utilització indeguda productes químics?
• Conec com afecta i com puc valorar la neteja a la seguretat en el treball?
• El manteniment de les meves instal·lacions?
• La imatge de la meva empresa?
Dins de la nostra vocació d’especialistes en neteja potenciem la nostre basant de consultors en aquest àmbit. És per això que hem dissenya un Pla Mestre de Neteja dividit en les següents fases:
Fase dedicada a l’elaboració d’un estudi o Pla Mestre (PM).
Fase que inclou la licitació i contractació del servei que executarà el Pla Mestre (PM).
Fase dedicada a la monitorització i control del Pla Mestre (PM).
Fase del cicle d’avaluació i revisió del Pla Mestre (PM).
Un Pla Mestre de Neteja és un cicle que no te perquè acabar, de fet està dissenyat
per retroalimentar-se i admetre modificacions.
El tenir aquests graus de llibertat fa que sigui una eina que s'adapti en tot
moment a les necessitats dels nostres clients. A més a més, els nostres clients es
podem incorporar en qualsevol fase del cicle.