Atenció al Client
Si desitja més informació no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres i amb molt de gust atendrem la seva petició. Tenim tot tipus de serveis personalitzats.
Si desitja més informació no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres i amb molt de gust atendrem la seva petició. Tenim tot tipus de serveis personalitzats.
Amb independència de la grandària i de l’ús a que es destina l’espai –parc o
jardí- és obligatori dur a terme el seu manteniment i aquest estarà vinculat a
l’estacionalitat o època de l’any. Prenent aquest concepte moltes vegades sorgeixen
preguntes com:
• Val la pena tenir personal propi per fer-ne el manteniment dels parc i jardins?
• És coherent la despesa en manteniment i reparació de la maquinaria: bufadors,
maquina de fil, desbrossadora, talla gespa, etc.?
• Es correcte i rentable fer manteniment només a la primavera i estiu?
• Quan es justifica tenir personal qualificat o certificat per fer els tractaments
fitosanitaris?
• Quina és la millor gestió de residus generats durant les tasques de manteniment?
• El personal de manteniment està correctament equipat per realitzar les
tasques de manteniment?
Dins de la nostra vocació d’especialistes en neteja potenciem la nostre basant de consultors en aquest àmbit. És per això que hem dissenya un Pla Mestre de Neteja dividit en les següents fases:
Fase dedicada a l’elaboració d’un estudi o Pla Mestre (PM).
Fase que inclou la licitació i contractació del servei que executarà el Pla Mestre (PM).
Fase dedicada a la monitorització i control del Pla Mestre (PM).
Fase del cicle d’avaluació i revisió del Pla Mestre (PM).
Un Pla Mestre de Neteja és un cicle que no te perquè acabar, de fet està dissenyat
per retroalimentar-se i admetre modificacions.
El tenir aquests graus de llibertat fa que sigui una eina que s'adapti en tot
moment a les necessitats dels nostres clients. A més a més, els nostres clients es
podem incorporar en qualsevol fase del cicle.